PR servis, reklamní propagace
PR – Public Relations pro sportovce
Public relations (často uváděné pod zkratkou PR, toto označení pochází z angličtiny a volně jej lze přeložit jako „vztahy s veřejností“) jsou techniky a nástroje, pomocí kterých sportovec buduje a udržuje vztahy se svým okolím a s veřejností. Jedná se o dlouhodobou cílevědomou činnost, která by měla mimo jiné zajišťovat poskytování informací veřejnosti a zároveň získávání zpětné vazby a dalších informací od veřejnosti.
Hokejová agentura Surpass připraví komplexně sportovce na všechny možné formy komunikace s novináři při reportážích a rozhovorech.
Další součástí Public relations – PR je příprava PR článků, tiskové konference
V praxi se jako nástroje PR využívají tiskové zprávy, články (nebo také PR články) a tiskové konference. Prostřednictvím těchto nástrojů komunikuje sportovec s médii a snaží se tak o svém působení tvořit pozitivní obraz. Dále se zejména v interní komunikaci využívají pravidelné sportovní či společenské akce, a to prostřednictvím intranetu, e-mailu nebo časopisu.
PR – Public Relations pro sportovce od Hokejové agentury Surpass:
- osobní propagace sportovce na internetu (web sportovce, osobní blogy, sociální sítě)
- komplexní komunikační servis (PR propagace sportovce)
- budování image sportovce
- mediální trénink pro sportovce (rétorika, přístup tiskových konferencí)
Reklamní propagace pro sportovce
Pro hráče je stejně důležitá PR – Public Relations i reklamní propagace.
Reklamní propagaci tvoří několik oblastí – produktové značky, reklamní akce, tvorba korporátní identity, webové prezentace.
Hokejová agentura Surpass zajišťuje pro hráče:
- zprostředkování účinkování v reklamních a propagačních kampaních klienta
- tvorbu webových stránek, funshopů.
- grafické práce, tvorbu loga, korporátní identitu
- účast na společenských nebo firemních akcích (konference, prezentace nových výrobků a služeb, speciální setkání nebo večírky a párty)
V případě zájmu, či dotazů nás kontaktujte na info@iha-surpass.cz nebo na telefonu 773 830 430